tisdag 29 april 2014

120 Km/h genom halva Spanien

Påsk här nere firas inte som något annat jag set, men detta inlägget kommer handla om min resa genom halva Spanien. Jag passade på att resa runt lite i Spanien, så jag reste till Sevilla och Córdoba. Denna resan tar typ 5 timmar, så jag passade på att göra ett album med bilder som heter Spanien i 120km/h. Så detta är något jag kommer fortsätta med. Varje gång jag färdas i 120Km/h och har min kamera med mig. Det är dessa bilder jag kommer publicera i detta inlägget. Påsken och de båda städerna Sevilla och Córdoba får vänta. Sevilla och Córdoba förtjänar sin enorma plats, för att det finns ganska mycket att berätta om dessa 2 städer.
Påsken här i Spanien kommer också får ett eget inlägg. För den är oförglömligt märklig, fruktansvärt häftig och fantastisk att uppleva på en och samma gång.
Men här är bilderna från början av albumet 120 Km/h genom Spanien.


Sevilla är Spaniens 4 största stad.
Córdoba är inte alls lika står, men det är något speciellt ändå

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar