måndag 3 september 2012

JunkFest

Mot Trollhättan och vidare!


Lördagen började underbart när Robin ringde mig på morgonen och sa
Robin : Claude! jag har hela väskan full med bomber och granater. Kom nu så drar vi!
Claude: Sweet! jag ska bara ta på mig kläder så kommer jag sen.
Robin: Bra! Skynda dig så drar vi en platta på systemet också.
Claude: Jag är uppe och på väg ner nu dude!


I väntan på Hjort sköt vi lite Tiger-skot i solskenet. 

en bild på alla våra "shockers"

Vi installerar oss på vår balkong, som egentligen inte är någon balkong. 
Utan mer en avsats med  räcke.


Flippar oss till JunkFeste.


 Här lägger Hjort en galet snygg flip.


 Det var inte svårt att hitta sköna trick här!

Synd bara att vi kom så sent till Trollhättan.



 Men Fuck yeah bara flippa skiten så kör ändå. KBK var vårt motto.






Hjort visade hur man gör.



























Här kastade de ut saker kors och tvärs.
Vår eldiga vän Fireball var med från start till slut.








Det är inte alls så att vi spelar luftgitarr gör frivolter och flippar brädan i hotell korridorerna.
Sen var det att chilla lite innan vi drog iväg på nya äventyr.











Det är inte alls så att jag får hela Hjort flygande
på mig millisekunden efter detta.

Här ska Hjort droppa från den längsta hotell trappan.



Här är en bild efter andra försöket,
som gjorde att hans fot mådde kass hela kvällen sen.

Här är jag och vår vän Fireball.
Fråga inte ens.

Random bild med random människor mitt i natten.
Hoppas det går att ta klistermärket.
annars är det inte "SWEET"

Efter en utflykten på stan och några raketer senare hade brandlarmet gått på hotellet.
OBS: det var inte vi som utlöste larmet!

Vi gjorde det bästa av situationen innan vi fick komma in igen.
Detta är ingen seger bild över kvällen.
bara en hyllningsbild.

Kvällens sista bild får avsluta allt galet.


Vi kände oss som Junkyards bilen när vi vaknade på morgonen. Den enda som var hurtig nog att ta sig till hotell frukosten var Isak. 

Här har vi en väldigt trött Robin.
Här är en nästan lika trött Claude.



Detta var vår awesome Lördag i bilder.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar