tisdag 28 augusti 2012

Heroin och Löv

Bland löven i skogen till heroin på marken.



Hittade ett underbart ställe en bit utanför stan i går, där skogen växte tätt och löven var grönare än någonsin.


Här lyste hösten med sin frånvaro. I denna stund är jag näst intill förtrollad av förundran av naturens skönhet.
Men så plötslig råkar jag trampa på något mycket läskigt.



Jag hade inte bara trampat på en sån här spruta utan ett ex antal stycken som låg utsprida i lövskogen där jag kröp omkring. Så jag gjorde mitt bästa med att försöka ta en bra bild på det.

Men min upptäcktsfärd slutade inte här. Utan jag fortsäte lite längre in i skogen och hittade plötsligt en vacker trappa.


Ovanför denna trappan hittade jag en mysig bänk, med en enormt cool sten precis bakom.
Någon som vet varför det ser ut så får gärna berätta varför!



För er som är nyfikna på att besöka denna platsen får ni här en bild som hjälper er att hitta ditt.
 Men detta är bara en liten ledtråds bild.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar