torsdag 6 september 2012

Galet kul


Facebook konversationen


Detta är en helt sjukt underbar konversation som jag fick ta av en kär vän.
Detta är en fb(Facebook) konversation som på gick i drygt 40min och den är helt sjukt hur mycket man kan driva med en tänd kille.

Har bytt ut namnen till något annat för att inte vara allt för elak.



-------------------------------------Start--------------------------------------




Gunnar skriver:
  • Gayyyyy


Emma Skriver:
  • ska u ha stryk imån?


Gunnar skriver:
  • så rädd jag blir.


Emma skriver:
  • hoppas jag


Gunnar skriver:
  • tss du vågar inte slå mig ;)))
  • du är tråkig


Emma skriver:
  • jag skickar Louis på dig eller hoppar upp och biter dig i vaden...lätt


Gunnar skriver:
  • haha väljer nog nummer två där
  • tror inte du bits så hårt nämligen


Emma skriver:
  • vänta du bra


Gunnar skriver:
  • hahahahahaha mm det ska jag göra


Emma skriver:
  • erkänn att du tycker om mig


Gunnar skriver:
  • klart jag gör


Emma skriver:
  • på alla plan^^


Gunnar skriver:
  • du jag är faktiskt bäst, bara så du vet



---------------------------------15min senare--------------------------------


Gunnar skriver:
  • du är chikkennnnnnnnnnnn...................


Emma skriver:
  • sekretss
  • sekretess


Gunnar skriver:
  • Vad är sekretess???


Emma skriver:
  • du7
  • jag
  • dom
  • den
  • alla
  • vi
  • hahahaha


Gunnar skriver:
  • jobbar du bra nu


Emma skriver:
  • jobar på det...
  • jbbar..
  • jobbar


Gunnar skriver:
  • haha torrboll!


Emma skriver:
  • snobbar som jobbar...jup
  • troll bol
  • boll


Gunnar skriver:
  • torrrris!!!!!!


Emma skriver:
  • morris.. heter min hud
  • torr is
  • hund



Gunnar skriver:
  • hahaha kass ;)



Emma skriver:
  • ett las med glass...


Emma skriver:
  • neeeeee blir du förvirrad nu valpen..


Gunnar skriver:
  • nu är du bara rolig Emma!




Emma skriver:
  • vi driver bara med dig gubben! Oh Louis....ELLER?!
  • du e taksam att roa sig med..;) gul


Gunnar skriver:
  • haha har hört detta

Emma skriver:
  • khr du?
  • Hör du?
  • Jag kan inte ems taentbod..
  • emmas...

Gunnar skriver
  • skyll på det

Emma skriver:
  • teknisk hipie.? Eller?!
  • hippie...
  • hHAHAHAHAHAHA
  • ne plutte gull... lägg ägg
  • ägg ägg ägg ägg ägg
  • hahaha

Gunnar skriver:
  • hehehehe


Emma skriver:
  • ne men nu är du skadad gullet...
  • kom hit?
  • du är saknad


Gunnar skriver:
  • klart vem saknar inte mig liksom


--------------------------------------Slut------------------------------------       -------



Det roligaste med allt detta är att kille, mannen, pojken, gubben inte gav upp.
vi satt och drev lite smått med han i drygt 40min utan att han ens funderade på att sluta snacka med oss.
underbart roligt i alla fall och hoppas ni uppskattar detta nästan lika mycket som vi gjorde.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar