fredag 7 september 2012

Nästan verkligheten.


Halvägs in i verkligheten.


I natt hade jag en helt sjuk dröm!
Jag ska försöka beskriva drömmen så tydligt som möjligt utan att bli detaljrik.



Jag har nog nästan aldrig fått ett sånt raseriutbrott innan i alla fall, absolut inte vad jag mins.
I en sekvens i drömmen började jag bråka med en av mina vänner.
Vi var i en ganska lång lägenhetsliknande korridor som var mycket smal.
Min polare är en ganska lång man, så när han går mycket ilsket mot mig, så kastar jag mig upp mot han och sliter tag i hans skjorta, samtidigt som jag sätter fötterna på väggen bakom honom och kastar ner han på golvet.
Med en kraftig smäll slår vi i marken, i samma sekund som vi hamnar på golvet. Så börjar jag slå sönder hans ansikte. Han slår mig hårt i tidningen och kastar mig genom väggen. In i en lägenhet, där händer massa andra sjuka saker. Som jag undviker att berätta för att jag inte ska framstå som psykiskt störd.

Händelserna som inträffar där inne handlar om ond rå död, pistoler, svärd och otrohet.

Sen mitt upp i detta så ringer min telefon och väcker mig. Men jag är mellan vakenhet och drömmarna. Så till denna stackars människa som ringer mig, säger jag kanske inte de snällaste sakerna. Förlåt! Jag var halvvägs in i verkligheten!


Förutom detta så när jag verkligen vaknade så var det till Rysslands president  Vladimir Putin som höll en rysk presskonferens om någonting. 
Kan inte ryska så fattade ingenting, det måste varit c-span som hade buggat eller något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar