lördag 8 september 2012

USA vale 2012


USA vale 2012


Har kollat igenom både Obamas och Romneys tal nu inför valet.
Det finns inte en chans i helvete att Romney får axla rollen som president.
Ifall han nu skulle bli detta så har inte bara amerikanerna idiotförklarat sig totalt utan också sätt sig redigt i skiten.  Romney som president betyder att de tar bort allt bra som Obama lyckades bygga upp, inte bara nog med det. De kommer höja skatterna för de fattiga, småföretagarna och skolorna. Förutom detta kommer de sänka skaterna för storföretagen och för de rika, vilket betyder att de kommer ”outsourca” sig själva.
Obama där emot kommer köra sitt race som han har gjort de senaste 4åren och försöka bygga upp detta redan förstörda land.

Här är Obamas tal för de som är intresserade.

För er som vill se vad Mitt Romney tal och få er en egen uppfattning kan ni kolla på det här också.


Jag är mycket partis av mig så då tycker jag det inte är mer än rätt för er att få se det andra talet också och få skaffa sig en egen uppfattning.



Här håller Clint Eastwood sitt förbluffande tal mot Obama.
Något som har gjort mig sjukt besviken för, själv tycker jag han är ett sånt grymt geni. Men han håller inget banbrytande vackert tal, inte ens ett storslaget mäktigt tal. Utan detta är bara pinsamt om ni frågar mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar