måndag 22 oktober 2012

Ensam


Igår när Mina vänner åkt hem en efter en så började jag känna mig allt mer och mer ensam. Jag hatar att känna mig ensammast i världen.
Så skrev jag det till en ny funnen vän och hon sa något sjukt bra.
"-Man måste lära sig att vara ensam och våga stå ensam i skuggan."
Något som fick mig att känna mig lite mer starkare.
Sedan hittade jag en sjukt nice bild med världens bästa text i som jag gjorde om.
så här blev denna bilden.

Idén är att det ska se ut som ut som en sån där värme kamera som flygplanen använder när de bombar från hög höjd, men de träfar alltid någon civil då.

Här är den bilden jag blev mest nöjd med.



Här är den en av de bilderna jag inte blev så nöjd med.

Denna bilden blev jag riktigt nöjd med i backgrunden ser man Borås. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar