tisdag 1 april 2014

Martes=Tisdag

Martes är tisdag på spanska, detta blogginlägg ägnar jag åt bilder jag tagit när jag har sett detaljer, använt fokus och sett ljuset i nuet. 
Detta är något som jag försöker tänka på här nere i Alzira, där jag numera bor, jobbar, äter och skiter. 



Hitta fokus, i detaljerna.

Detta är en Tistel som har dött under torkan uppe i bergen runt Alzira.






                                                                       Se ljuset i skuggan av allt, även om det äter upp mig.
Ett Mistel blad under morgondagens solstrålar.







Se detaljerna i helheten och få förståelse över ödet som kommer växa.



Vet inte vad detta är för växt, men den är död och växte uppe i bergen där vi planterade Träd.





Här är ett hjärta ritat i kritor med bokstaven  V = Vida som betyder Liv.


Sist men inte minst se livet, kärleken och det oförklarliga som bara existerar för en dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar