söndag 26 augusti 2012

Lördag och tre fester att välja mellan.

De tre festernas oturliga kväll.


I lördags hade jag 3 olika fester som jag vår bort lovade till, jag är alltid så himla bra på att lova bort mig på olika fester och andra event.  
Denna gången hade en ny vunnen vän födelsedagskalas, samtidigt som en av mina bästisar Patrik fyllde år.
Något som krockade alldeles perfekt med Jojos avskedsfest. 
Min plan var att dra och festa med Patrik sedan träffa Jojo ute på krogen där vi kunde festa med alla som galningar.
Men i stället slutade med att jag kom iväg till Patriks förfest jätte sent, och då var jag så satans dum att jag drack alldeles för mycket sprit väldigt, väldigt fort. 
Så min kväll slutade så fruktansvärt tragiskt, med att jag la en pizza på toaletten innan jag somnade sött på soffan.
Här är en bild som illustrerar min kväll i korthet.


Så nu är dagens stora fråga, Vad händer i dag? någon som vet?  eller väntar i och ser vad denna dag får oss att göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar