lördag 25 augusti 2012

Vad ska bloggen handla om?!

Handling

Har suttit en stund och försökt komma på vad jag ska skriva på denna bloggen.
Jag kan ju inte skriva för personliga saker , så som tex självmordstankar och vanlig frustration över lånade helvetes pengar. För oftast är det bara nära och kära som jag tvingar läsa min blogg som läser den. 
Det hade blivit grymt jobbiga samtalsämnen under måltiderna med vännerna om man skrev sådana saker.
Men jag vill ju inte ha en för opersonlig blogg heller, så det är svårt att hitta ett sammanhang över vad man ska skriva och vad man kan skriva. 

Så jag googlade mitt namn fotoClaude för att se vad det var för randome bilder som skulle komma upp. 
Det var några roliga bilder som kom upp.

första bilden är på Claude Monet och så här såg den mannen ut för de som ville veta.


Andra bilden som jag fick upp är på min syster när jag testade mina blixtar för första gången.





Så detta är vad bloggen ska handla om random stoff som är både personliga och opersonliga, har jag kommit fram till nu under tiden jag skrev detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar