tisdag 4 september 2012

Trasig Telefon.

Ingen Telefon!

Skön dag förutom att min telefonen gick sönder.

Helt sjukt hur jobbigt det är att vara utan nalle. Hur ska man nu kommunicera med omvärlden.
Jag är en kille som pratar i telefon minst en timme om dagen och skickar massa sms.
Nu är man helt utanför den kommunikativa världen...Naken,ensam och utstött... sjukt störande är det.

Enda fönstret in i den är via FB (Facebook)
Känslan är precis som att inte ha på sig kalsonger,
en sjukt naken och obehaglig känsla av att alla tittar på en, att man själv är helt utanför.
 Undra om denna känslan är normal?!

Här är min trasiga nalle.






R.I.P

Michael Clarke Duncan

(1957–2012)


Han var en av mina favorit skådespelare. 
Blev ruskigt ledsen när han gick bort.



Förutom alla dessa övriga och ganska tragiska nyheter så har jag set en helt underbar film idag.





Alla som inte har sett denna filmen.
Se Den! 
Bara gör det!
Den är helt underbar, en magiskt vacker film.










2 kommentarer:

  1. Jag sa ju att det filmen är helt jävla episk!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår nu varför du tänkte på mig, när du såg den =)

      Radera