onsdag 12 september 2012

Ner på stan.


Fika på stan med mamma och syrran. 

Sen ska jag söka lite jobb så jag kan få en inkomst på riktigt. 
Börjar bli ruskigt trött på att vara fattig.
Helst skulle jag vilja vara killen utan bekymmer, en sån kille som har råd att göra precis vad han vill.
Skulle man då bli olyckligt hjärtekrossad, kan man ju alltid köpa sig lycka.
Genom att tex gå och köpa sig en helt ny bil och glädja sig med det. 
Tror starkt på att man kan köpa sig tillfällig lycka. 
När jag blir hjärtkrossad så har jag ingenstans att gå ibland. jag kan inte ens gå och köpa mig en euroshopper choklad bit och dränka sorgen i...
Men allting löser sig en dag, det viktigaste nu är ju att fokusera på sig själv så man kan uppfylla sina drömmar. 




Här är några som fikar vid södratorget i Borås.

Här är en rutten svamp, som jag hittade mitt i stan.
Ett ganska säkert bevis på att hösten här här.

Nu är hösten här. Varje gång jag ser dessa blomma så dröjer det inte mer än en vecka
innan den isande  friska höstluften drar in.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar