torsdag 13 september 2012

Drömmar

I natt hade jag en mycket skum dröm.



Hade en sån där dröm som man har svårt att släppa, funderar på vad som hände.
I drömmen hände det så mycket konstiga saker, så det är svårt att sätta fingret på det. 
Kortfattat handlade drömmen om en party-buss som var en båt som gick på vatten och land.
Sen så sålde Apoteket billiga datorer, så under 3 till 4 dagar i drömmen var jag och syrran, det kan också varit Elsa och tittade på de datorerna. Det var en söt mörk tjej som man inte fick titta på. (fråga mig inte hur jag vet om hon var söt eller inte) 
Vi var jagade av en jätte stor orm som kunde hoppa så alla fina saker jag hade köpt var jag tvungen att kasta på ormen för att rädda min syster. Massa andra skumma saker också som jag har svårt att sätta fingret på hände. 

Men i dag ska jag bara Kolla film, redigera massa bilder och bara chilla.

Chilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar