torsdag 25 oktober 2012

Rolig dag =)

Dagen blev bättre än väntat =) Först så trodde jag att jag skulle fota med Helena i dag, men eftersom vi inte hade snackat så mycket om det så trodde jag att det runnit ut i sanden. Så bestämde att följa med till Ullared med mamma och syrran.
Men så Hörde helena av sig och, Jag har inga pengar att spendera så därför skippade jag Ullared.
Jag stack ner till Knalleland för att hjälpa Patrik att köpa en bra kamera. Så jag och han kan börja spela in awesome filmer.
Sen kom Helena och vi fotade lite, vi hade sådan tur asså.
När vi åkte till foto stället så ösregnade det, men precis när vi var framme slutade det och det blev klarblå himmel. När vi åkte hemåt så krockade vi på centralbron X) Men som tur va så klarade bilarna sig helt perfekt. Nu ska jag över till Patrik och flumma :D


Helena och morphsuit man =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar